سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلئیتو الف ب پ ت ث . . .
بارالها ! ... دیده دل هایمان را از آنچه مخالف دوستی توست، کور گردان . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]

نویسنده: کلئیتو الف ب پ ت ث  یکشنبه 86/3/20  ساعت 10:32 صبح

 

یا لطیف

3+0+25

25 سال، 17 خرداد 1386، یک دو سه . . .

ربع قرن زندگی کردم !

دستهام خیلی خالیه . . .

31 خرداد 1360، شهید دکتر مصطفی چمران با دستهای پر، پر کشید.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

54+0+25 دارم میرم، ان‏شاءالله.
شرح منظومه بیداری ما . . .
دلم برای آسمون تنگ شده . . .
دستهای خالی من
تقدیم به مولایم، مهدی فاطمه سلام الله علیها


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت



اوقات شرعی


تعداد کل بازدید
3678
تعداد بازدید امروز
1
تعداد بازدید دیروز
7

درباره خودم
کلئیتو الف ب پ ت ث . . .
کلئیتو الف ب پ ت ث
سارا؛ رها از همه‏ی بندها . . .
لوگوی خودم
کلئیتو الف ب پ ت ث . . .









اشتراک